Är ni i behov av funktionella, enhetliga och lättarbetade, så kallade kodade, mallar i Word som underlättar ert arbete med att skapa professionella dokument? Genom att använda våra enhetliga mallar kan ni säkerställa att alla dokument skapas med samma professionella utseende och kvalitet. Dessutom är våra mallar lättarbetade, vilket sparar er tid och energi i arbetet med att skapa dokument. Vi kan även göra mallarna tillgänglighetsanpassade. För att ytterligare underlätta ert arbete erbjuder vi även egna funktioner och tillägg som integreras i era Office-program. På så sätt kan ni enkelt skapa och redigera dokument med våra anpassade verktyg i Word.
För att ytterligare underlätta ert arbete erbjuder vi även egna funktioner och tillägg som integreras i era Office-program. På så sätt kan ni enkelt skapa och redigera dokument med våra anpassade verktyg i Word.
Kontakta oss idag för att få mer information om våra Word-mallar och hur vi kan hjälpa er att effektivisera ert arbete med professionella och enhetliga dokument för både Pc och Mac. Med oss som partner kan ni vara säkra på att ni alltid levererar högkvalitativa dokument till er organisation och kunder.
Office-mallar anpassade för er verksamhet
Vi tar, till exempel, fram mallknappar som gör det enkelt för er att hitta de så kallade kodade mallarna direkt i Word, Powerpoint eller Excel. Har ni bilder som ni vill att alla på företaget ska använda i dokument och presentationer? Då är funktionen Bildbanken den perfekta lösningen. Läs mer om hur den fungerar längre ner på sidan.
Med andra ord tar vi fram effektiva och användarvänliga mallar i Word och andra Office-program som passar just era behov. Är ni nyfikna på att veta mer eller har ni frågor rörande mallar i Word? Kontakta oss idag för att få mer information om hur vi kan hjälpa er att effektivisera ert arbete med professionella och enhetliga dokument för både Pc och Mac. Med oss som partner kan ni vara säkra på att ni alltid levererar högkvalitativa dokument till er organisation.
Kundanpassad flik-och mallknapp
Ett av våra mest uppskattade verktyg i Word är en anpassad mallknapp som gör det enkelt för alla på företaget att hitta era gemensamma mallar. Vi skapar även en företagsanpassad flik där ni enkelt hittar andra företagsspecifika funktioner.
Låter det intressant? Hör gärna av er.
Bildbank
Inga flera bilder från Google i företagets eller organisationens dokument och presentationer. Vår bildbank låter användaren enkelt hitta era företagsspecifika bilder direkt i Word eller PowerPoint. Bildbanken är lätt att administrera och att navigera i, vilket gör det enkelt för användarna att använda rätt bilder i dokument och presentationer. Kontakt oss så visar vi hur det fungerar.
Textbibliotek
Har ni bilder eller text som ni enkelt vill lägg in i era dokument och presentationer, då har vi lösningen – Bild- och Textbiblioteket. I vår väldigt populära funktion Textbiblioteket kan ni spara både texter och bilder som ni döper och kategoriserar. Det gör det enkelt för användaren att hitta rätt och slippa uppfinna hjulet igen varje gång en text ska skrivas. Textbiblioteket finns även för Outlook. Låter det som en funktion som skulle underlätta det dagliga arbetet med att skriva dokument, offerter, avtal, mejl, med mera?
Hör gärna av er så går vi tillsammans igenom era behov.
Knapp för formatmallar
Genom att vi skapar en knapp för kundspecifika formatmallar åt er, blir det enkelt för användaren att arbeta på rätt sätt i dokumenten. Resultatet blir enhetliga dokument som följer er grafiska profil. Låter det smidigt? Hör gärna av er så berättar vi mer.
Diagrammallar/Diagramhjälpen
Diagramhjälpen gör det lätt att skapa snygga och tillgängliga diagram som följer företagets eller organisationens profil i Excel. Diagrammen i diagramhjälpen kan kategoriseras på typer och storlekar så att det blir lätt att hitta rätt diagram för rätt ändamål. Det här är en av våra mest uppskattade funktioner. Diagram i rätt storlek, anpassade för era presentationer i PowerPoint eller dokument och rapporter i Word, infogas enkelt och ger ett tydligt och professionellt intryck. Kontakta oss så visar vi gärna funktionen.
Rättstavning
Skifta enkelt rättstavning i dokumentet genom att välja önskat språk från en drop down-meny. Inget mer ”markera all text” och gräva ned sig i Words rättstavningsmenyer. Låter det intressant? Hör gärna av er så visar vi gärna hur det fungerar.
Kundspecifika försättsblad
Önskar ni att alla på företaget eller i organisationen enkelt ska kunna infoga kundspecifika försättsblad i dokumenten? Vi hjälper er att utveckla och lägga upp era kundspecifika försättsblad under en egen knapp i menyfliksraden, vilket gör det enkelt att infoga i ett befintligt dokument. Hör gärna av er så visar vi hur det går till.
Användarinformation
Med funktionen användarinformation kan användaren infoga exempelvis sitt namn, kontorstillhörighet och adress automatiskt i företagets mallar. Ett formulär fylls i en gång av användaren, alternativt hämtas användaruppgifterna från ert Active Directory. Adresser kan enkelt läggas till eller tas bort av er.
Tidslinje
Behöver ni en användarvänlig tidslinje som enkelt kan integreras i både Word-dokument och och PowerPoint-presentationer? Vi har den perfekta lösningen för er – en lättanvänd tidslinje som ger en tydlig överblick.
Istället för att själva skapa en tidslinje med ritade objekt eller SmartArt, kan ni visualisera era projektuppgifter med hjälp av diagram i Excel. Ni behöver inte rita, utan fyller i projektuppgift, startdatum, slutdatum samt uppgiftstyp. Tidslinjen kan visa projektpunkternas längd och extra viktiga punkter kan markeras upp. Ni kan filtrera och visa enbart vissa typer av punkter, till exempel alla möten. Genom att i Excel-mallen fylla i uppgifterna som ska visas, skapar ni en unik tidslinje för varje projekt.
Vill ni istället se det som ett Gantt-schema, kan samma tabell användas till detta.
Kontakta oss, vi visar gärna vilka olika typer av tidslinjer och Gantt-scheman ni kan skapa.
Tidslinje
Gantt-schema
AIP (Azure Information Protection) eller Sensitive Labels
Har ni behov av att märka era dokument, presentationer och arbetsböcker med AIP eller Sensitive Labels? Ser det inte ut som ni har tänkt er och/eller placeras inte etiketten som infogas där ni önskar när ni gör inställningen i Azure? Vi löser det med ett tillägg som automatiskt plockar upp etiketten, formaterar och placerar den där ni vill ha den. Hör gärna av er så berättar vi mer.