Låt oss ta fram funktionella, enhetliga och lättarbetade mallar i Word som gör det enkelt för er att skapa professionella dokument som fungerar genom hela organisationen för Pc och Mac. Vi utvecklar även egna funktioner som integreras i era Office-program för att göra arbetet så enkelt och smidigt som möjligt med våra anpassade verktyg i Word.
Office-mallar anpassade för er verksamhet
Vi tar till exempel fram mallknappar som gör det enkelt för er att hitta mallarna direkt i Word, Powerpoint eller Excel. Har ni bilder som ni vill att alla på företaget ska använda i dokument och presentationer? Då är funktionen Bildbanken den perfekta lösningen, läs mer nedan.
Med andra ord tar vi fram effektiva och användarvänliga mallar i Word och Office som passar just era behov. Är ni nyfikna på att veta mer eller har ni kanske frågor rörande mallar i Word? Varmt välkommen att kontakta oss redan idag.
Kundanpassad flik-och mallknapp
En av våra mest uppskattade, anpassade verktyg i Word, är en anpassad flik- och mallknapp som gör det enkelt för alla på företaget att hitta era gemensamma mallar. Vi skapar även en företagsanpassad flik där ni alla enkelt hittar andra företagsspecifika funktioner. Låter det intressant hör gärna av er.
Bildbank
Inga flera bilder från Google i företaget eller organisationens dokument och presentationer. Vår bildbank låter användaren enkelt hitta era företagsspecifika bilder direkt i Word eller PowerPoint. Lätt att administrera och lätt att hitta i vilket gör att rätt bilder kommer användas i era dokument och presentationer.
Textbibliotek
Har ni bilder eller text som ni önskar lägga in i era mallar? Då har vi lösningen, dessa kan nämligen sparas i bild-och-textbiblioteket. Det gör det enkelt för användaren att hitta rätt, samt slipper uppfinna hjulet varje gång en text ska skrivas. Textbiblioteket finns även för Outlook.
Kundspecifika försättsblad
Önskar ni att alla på företaget eller organisationen enkelt ska kunna infoga kundspecifika försättsblad i dokumenten? Vi hjälper er att utveckla och lägga upp era kundspecifika försättsblad under en egen knapp i menyfliksraden, vilket gör det både enkelt och snyggt att infoga i ett befintligt dokument. Låter det intressant, hör gärna av er så visar vi hur det går till.
Användarinformation
Med funktionen användarinformation kan användaren infoga exempelvis sitt namn, kontorstillhörighet och adress automatiskt i företagets mallar. Formuläret fylls i en gång eller låt oss hämta uppgifterna från ert Active Directory. Adresser kan enkelt läggas till och tas bort av er.
AIP (Azure Information Protection) eller Sensetive Labels
Har ni behov av att märka era dokument, presentationer och arbetsböcker med AIP eller Sensetive Lables?Etiketten som infogas när ni gör inställningen i Azure, om den inte ser ut som ni tänkt er och/eller placeras där du önskar. Då har vi lösningen. Vi har ett tillägg som automatiskt plockar upp etiketten, formaterar den och placerar den där ni vill ha den. Hör gärna av er så berättar vi mer.