Är ni i behov av funktionella, enhetliga och lättarbetade, så kallade kodade mallar i Word som underlättar för er att skapa professionella dokument? Genom att använda våra enhetliga mallar kan ni säkerställa att alla dokument skapas med samma professionella utseende och kvalitet. Dessutom är våra mallar lättarbetade vilket sparar er tid och energi i arbetet med att skapa dokument. Vi kan även göra mallarna tillgänglighets anpassade.
För att ytterligare underlätta ert arbete erbjuder vi även egna funktioner och tillägg som integreras i era Office-program. På så sätt kan ni enkelt skapa och redigera dokument med våra anpassade verktyg i Word.
Kontakta oss idag för att få mer information om våra Word-mallar och hur vi kan hjälpa er att effektivisera ert arbete med professionella och enhetliga dokument för både Pc och Mac. Med oss som partner kan ni vara säkra på att ni alltid levererar högkvalitativa dokument till er organisation och kunder.
Office-mallar anpassade för er verksamhet
Vi tar till exempel fram mall-knappar som gör det enkelt för er att hitta de så kallade kodade mallarna direkt i Word, Powerpoint eller Excel. Har ni bilder som ni vill att alla på företaget ska använda i dokument och presentationer? Då är funktionen Bildbanken den perfekta lösningen, läs mer om hur den fungerar längre ner på sidan.
Med andra ord tar vi fram effektiva och användarvänliga mallar i Word och Office som passar just era behov. Är ni nyfikna på att veta mer eller har ni kanske frågor rörande mallar i Word? Kontakta oss idag för att få mer information om våra Word-mallar och hur vi kan hjälpa er att effektivisera ert arbete med professionella och enhetliga dokument för både Pc och Mac. Med oss som partner kan ni vara säkra på att ni alltid levererar högkvalitativa dokument till er organisation.
Kundanpassad flik-och mallknapp
En av våra mest uppskattade, anpassade verktyg i Word, är en anpassad flik- och mallknapp som gör det enkelt för alla på företaget att hitta era gemensamma mallar. Vi skapar även en företagsanpassad flik där ni alla enkelt hittar andra företagsspecifika funktioner. Låter det intressant hör gärna av er.
Bildbank
Inga flera bilder från Google i företaget eller organisationens dokument och presentationer. Vår bildbank låter användaren enkelt hitta era företagsspecifika bilder direkt i Word eller PowerPoint. Den är lätt att administrera och lätt att hitta i vilket gör det enkelt för användarna använda rätt bilder i dokument och presentationer. Låter det intressant kontakt oss.
Textbibliotek
Har ni bilder eller text som ni enkelt vill lägg in i era dokument och presentationer då har vi lösningen, Bild- och textbiblioteket. I vår väldigt populära funktion Textbilioteket kan ni spara både texter och bilder som ni döper och kategoriserar. Det gör det enkelt för användaren att hitta rätt och slipper uppfinna hjulet varje gång en text ska skrivas. Textbiblioteket finns även för Outlook. Låter det inte som en funktion som verkligen skulle underlätta det dagliga arbetet med att skriva dokument, offerter, avtal, mail med mera.
Hör gärna av dig så går vi tillsammans igenom era behov.
Diagrammallar/Diagramhjälpen
Diagramhjälpen gör det lätt att skapa snygga och tillgängliga diagram som följer företagets/organisationens profil i Excel. Diagrammen i diagramhjälpen kan kategoriseras på typer och storlekar så det är lätt att hitta rätt diagram till rätt ändamål. Det är en av våra mest uppskattade funktioner. Diagram i rätt storlek, anpassade för era presentationer i PowerPoint eller dokument och rapporter i Word, infogas enkelt och ger ett tydligt och professionellt intryck. Kontakta oss så visar vi gärna funktionen.
Kundspecifika försättsblad
Önskar ni att alla på företaget eller organisationen enkelt ska kunna infoga kundspecifika försättsblad i dokumenten? Vi hjälper er att utveckla och lägga upp era kundspecifika försättsblad under en egen knapp i menyfliksraden, vilket gör det både enkelt och snyggt att infoga i ett befintligt dokument. Låter det intressant, hör gärna av er så visar vi hur det går till.
Användarinformation
Med funktionen användarinformation kan användaren infoga exempelvis sitt namn, kontorstillhörighet och adress automatiskt i företagets mallar. Formuläret fylls i en gång eller låt oss hämta uppgifterna från ert Active Directory. Adresser kan enkelt läggas till och tas bort av er.
Tidslinje
Lättanvänd tidslinje som ger en tydlig överblick.
Behöver ni en användarvänlig tidslinje som enkelt kan integreras i både Word-dokument och PowerPoint-presentationer? Vi har den perfekta lösningen för er!
Istället för att själv rita en tidslinje med ritade objekt eller smart art kan du visualisera dina projektuppgifter med hjälp av diagram i Excel. Du behöver inte rita utan fyller i projektuppgift, startdatum, slutdatum samt uppgiftstyp. Tidslinjen kan visa projektpunkternas längd, extra viktiga punkter kan markeras upp. Du kan filtrera och visa enbart vissa typer av punkter, till exempel alla möten. Genom att fylla i uppgifterna som ska visas i er tidslinje i Excel-mallen skapar ni en unik tidslinje för varje projekt.
Vill du istället se det som ett Gantt-schema kan samma tabell användas till detta.
Kontakta oss, vi visar gärna vilka olika typer av tidslinjer och Gantt-scheman du kan skapa.
Tidslinje
Gantt-schema
AIP (Azure Information Protection) eller Sensetive Labels
Har ni behov av att märka era dokument, presentationer och arbetsböcker med AIP eller Sensetive Lables?Etiketten som infogas när ni gör inställningen i Azure, om den inte ser ut som ni tänkt er och/eller placeras där du önskar. Då har vi lösningen. Vi har ett tillägg som automatiskt plockar upp etiketten, formaterar den och placerar den där ni vill ha den. Hör gärna av er så berättar vi mer.